Måndagsvägning


Jag skäms!
Skäms över min dåliga karaktär och brist på disciplin.


Jag som vart så duktig och nästan tagit mig ner till mitt första delmål tappade fokus. Struntade i att följa min kost, fått i mig både glass, bullar och god potatis. Hade koll till en början, sen spårade det ur. Och inte nog med det har jag knappt tränat heller. Det hela har resulterat i en svullen kropp, känner mig som en michelingubbe. Känner mig svullen och tjockare än någonsin. Så det är bara att börja om.

Idag visade vågen 87.6 kg, nästa vecka ska det vara bättre resultat!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Josse! Jag hittade din blogg på jobbet, hoppas du inte avskyr att jag läser och hänger med din resa. Min mamma slutade äta kolhydrater och hon gick ner 15 kg. Ett tips som kanske kan hjälpa dig, men jag tycker att du ser bra ut som du gör :) Kram

2011-06-13 @ 10:02:03
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0