Till mina vänner!

Tack kära vänner för att ni finns!

 

Ni peppar mig, hjälper mig och bara finns där när jag behöver. Jag kanske inte erbjuder samma sak tillbaka, men jag gör så gott jag kan. På nyår satte jag löftet att jag ska våga mer - våga leva och ta chanser. Det har bara gått en månad och jag har redan utmanat mig själv på tre plan. Tog upp ett problem som jag borde gjort för länge sedan. Vågade mig på att spela innebandy, som jag verkligen har fastnat för. Och idag var jag på min första date på 2 år. Tack för att ni hjälper mig utmana mig själv och hitta tillbaka till mig själv - den starka jag!


Kommentarer
Postat av: ullisar

Aha!! Så det var en dejt iaf!!?



Krams!

2011-02-01 @ 00:28:56
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0