Kära vänner

Jag tror många av er som träffat mig de senaste dagarna har nog upplevt mig som irriterad, bitter, tyst och tillbakadragen. Bitter är jag av en viss anledning, men det är inte det som vart problemet just nu. Jag är en ensamvarg. Jag är inte van vid att vara ubersocial. Och det senaste har jag vart detta. Men det har tagit stopp.

Jag har aldrig haft lätt att träffa nya människor, men jobbet har hjälpt mig. Tvingat mig. Nu har jag ju till och med vågat mig på dating. Så vad hände? Jo det blev för mycket.

De senaste månaderna har jag flängt från en person till nästa, knappt vart hemma. Nu inser jag att jag inte orkar. Men jag kan inte säga nej. Jag är för snäll. Jag måste lära mig säga nej, eller sätta motkrav. Jag älskar mina vänner, och har aldrig haft så många som idag, men jag behöver min egentid också. Det är underbart att gå promenader ihop, men också att gå själv och släppa allt som hänt under dagen.

Hoppas ni inte misstolkar mig nu, utan hjälper mig istället...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det här börjar bli läskigt nu. Hade inte ens kunnat sätta ord på de bättre själv.

2009-05-08 @ 08:22:47
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe jo visst. Blir nog dock inget ikvällm regnet öser ju ner. Å det är lätt att misstolkas när man drar sig undan, det har jag många gånger upplevt. vad ska du hitta på i helgen?=)

2009-05-08 @ 13:46:47
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne hon har ju ej det . Så sött av dig ! Ja det är helt sjukt vad förkrossad man kan vara. Hatar att vara depp och nu har man vart det i snart 2 veckor...haha Jag kommer dö av tråk ! HA det fint !

2009-05-08 @ 17:29:47
Postat av: Angi

Åh dte var jag ovan :)

2009-05-08 @ 17:30:13
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Jenny

hehe nja de blir nog inget med det. Ja du inte så mkt har en mass plugg så får väl sysselästta mig med det:S

2009-05-08 @ 18:55:42
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0