Jag ger då inte upp

Förra veckans mål gick ju sådär då jag hamnade i en mental svacka. Så jag kör på samma mål denna veckan. Bara att börja om när det gått skit, ingen ide att ge upp för då kommer man ju ingenstans. Har en snäll arbetskamrat som ska hjälpa mig ett träningsprogram så jag får ut nåt mer optimalt som passar mig. Tacksam till max!

Nu ska jag ut och putsa fönster, sen middag. Och efter det blir det spinningpass. Och idag tänkte jag köra på att även cykla dit och hem som jag gjorde för två veckor sen. Bra för förbränningen.

Kommentarer
Postat av: ullisar

jag funderar på att bli en atleticare igen.. lovar du att peppa mig en smula isf?

tjo!

2009-05-11 @ 21:52:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0