Jag är bitter

Har gått runt ett par dagar nu med denna känslan. Bitterhet. Och det blir inte bättre av att det påpekas från omvärlden(!). Jag borde vara nöjd med mitt liv. Jag är 22 år, har ett fast jobb och snart eget boende igen. Underbara vänner och en knasig familj. En bebis till katt. Pengar är väl inget jag badar i, men heller inget som jag inte har. Trots detta har jag ändå ett stort tomrum. Ett stort svart hål i mitt inre. Som behöver energi. Uppmuntran. Närhet. Jag vet vad jag behöver. Men vart finner jag det? Vem kan få mig att skina som solen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

där satte du typ ord på mina känslor igen. svårt dedära.

2009-05-04 @ 17:06:36
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0