Vart tog den vägen?

Livsgnistan. Orken. Semesterkänslan. Rann den av min nu i samband med regnet? Ja det känns så. Nu hade jag bara velat ha en soffa och en varm famn att krypa upp i. Jag har inget av det. Soffan får jag imorgon. Men när är det min tur att få en kram, en kram som betyder något...

Dags att dra på lite smink och åka till Gekås med Martina. Det kanske livar upp...

Fann en bild på en kväll för någon vecka sedan. Då mådde jag bra. Hade en härlig livsgnista och trivdes med mig själv. Låt mig hitta tillbaka dit, fort!


Kommentarer
Postat av: maddah

Oj ullared en måndag, det kan omöjligt vara bra för humöret.

Hoppas det blir bättre.

Kram

2009-07-13 @ 12:27:47
Postat av: ullrika

tänkte precis lika samma...!

2009-07-13 @ 14:21:45
URL: http://ullrika.se
Postat av: Ida

Vänta du bara på måndag börjar min semester då ska vi nog hitta semesterkänslan båda två!

2009-07-14 @ 08:27:25
URL: http://vast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0