Att njuta

Idag var jag på Damernas med Linda sent på eftermiddagen för att ta ett dopp. Efter att vi legat där en stund så bestämde vi oss för att dra oss hemåt. Men när jag stod där vid cykeln så blev jag sugen på att åka hem till Södra Näs. Så jag tog cykeln och trampade strandpromenaden. Härligt. Var förbi både Farmor & Farfar, Mamma och Pappa. Sen tillbaka strandpromenaden.
För första gången som jag kan minnas så njuter jag verkligen av Varberg. Det var så härligt att bara glida fram. Titta på havet och bara njuta av utsikten. Det hela stäms ner när ensamhetskänslan kommer ifatt mig. Runt strandpromenaden sitter par, grupper av vänner. Grillar, äter picknick, njuter av sällskapet.
Mitt liv har äntligen börjat ordna upp sig. Jag har min lägenhet, mitt jobb, mina älskade vänner. Men jag har ett tomrum. Något som jag aldrig på riktigt upplevt. Men en dag är det min tur....

Kommentarer
Postat av: Grannen=)

Jossan, den dagen kommer fortare än du kan tro, jag lovar=) När man minst anar det... Säg bara till om du vill gå ut på en raggarunda nån dag eller bara vill ha sällskap!



Kram=)

2009-07-16 @ 14:32:00
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0