Humörsvängningar

Har vart på gott humör hela dagen. Men i slutet på kvällen insåg jag att det var fredag. Började känna mig ensam och tänkte att jag svänger förbi mamma på vägen hem. När jag kom dit satt alla i soffan, drack kaffe och hade det allmänt mysigt. Men kände inte att det var plats för mig så jag åkte hem.

Jag vill också ha mys-fredag. Något och någon att komma hem till. Värme. Sällskap. Närhet.

Även om jag kommer bli ensam när jag bor själv sen, men det kommer det inte bli. Jag har ju mina kära vänner! Och sen är det väl på tiden att hitta någon...

Natti natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe nu lät det som om att du skrev om mig i gen. Ha en bra dag!

2009-04-25 @ 08:07:47
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0