Nystart

Jag har bestämt mig för att börja föra matdagbok, för som det ser ut nu så håller inte min tillvaro. Jag har i princip tränat 3 ggr i veckan plus promenerat ca 3 h. Men inte har jag gått ner något för det! Jag vet att jag bygger muskler, för det syns på figuren. Men det räcker inte, för jag vill ner. Så nu börjar jag, från och med imorgon, föra matdagbok. För detta vet jag fungerar på mig.

Men eftersom jag tenderar att tappa motivationen efter ett tag och hoppa över att skriva eller helt enkelt sluta helt behöver jag pepping. Så jag behöver någon att slå vad med. Hur många dagar tror du jag klarar att hålla mig till att skriva matdagbok och hålla en sund kost? Jag har ETT undantag och det är den 11:e då jag och Ida har bestämt att äta pizza, vilket vi bestämt för länge sedan och ansett är ok en gång i månaden. Så vad tror du?

Nu ska jag gå och leta fram ett block och en penna som ska få vara mina följeslagare framöver!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sist när jag förde matdagbok så klarade jag det i tre veckor...så försök slå det först om du kan:p

2008-11-05 @ 08:35:25
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0