Inte enligt planen...

Morgonträning kan ar underbart och kickande, men det kan också bli pannkaka. Idag var det verkligen det sistnämnda. Tanken var att, enligt mitt löpschema, komma ut på ett distanspass på 7 km. Så jag hade planerat tre varv på Påskbergsslingan, brukar gå hur bra som helst, men idag var det bly i benen. Första varvet gick segt, andra halva varvet ännu segare. Så jag gav upp, bättre att åka hem och ladda om för att försöka en annan dag. Fick avverkat 4 km på den kassa tidan 28:44 min. Bara att kämpa vidare!

Kommentarer
Postat av: maddah

Kämpa på jossan, blir ju lite segt vissa perioder men skam den som ger sig=)

Du är bäst.

Kram

2011-09-09 @ 17:14:02
Postat av: Angi

Jag tycker bättre om tejphåret än keratin. Lägger sig inte lika mkt "i slingor" som keratin kan göra. De sitter en dubbelhäftande tejp på en 3cm´s bit löshår som du sätter i din hårbotten på ditt hår, sen en likadan på andra sidan. "dubbel-macks-metoden". kika på filmen här så förstår du ;)Kolla klippet. Silikonträns med Tejp---> http://www.rapunzelofsweden.se/instruktionsfilmer-skotsel/instruktionsfilmer-skotsel



Jes betydligt mkt enklare att ta bort. OCH fördelen är att du kan återanvända de om o om igen. OCH de sliter inte alls på håret. perfekt. Tackkk. Pussi puss

2011-09-09 @ 19:34:09
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Angi

Åh fjädern är köpt på stylebytyra =)

2011-09-09 @ 19:35:29
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0