Ger inte upp!

Mitt lår blir sämre. Jag är bannlyst från träning den närmsta veckan. Du bör vara smärtfri i fem dagar innan du kan gå på träningen ordentlig igen, och innan dess är det rehab som gäller. Mycket motiverande och energigivande, not! Blir så trött. Varför just jag? Varför just nu? Jag vill ju träna. Bli fit. Snygg. Få fram mitt självförtroende...

Får väl helt enkelt fokusera på maten samt göra övningar som situps och styrketräning för armarna. För något måste jag göra. Håller demonerna borta. De dumma tankarna som trycker ner och förstör. Som gör att jag känner mig värdelös. För det är jag inte! Just nu tittar jag på Biggest Loser America säsong 11 för att hålla mig motiverad. De ger mig styrka! Kan de som väger mer än 100 kg mer än jag kämpa på så, då kan jag med. Det är inte siffrorna i sig - utan det är belöningen, uppskattning och tillfredsställelsen! Jag kan, bara jag vill. Och det bästa av allt, jag får respons för det. Det gör mig stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0