Bokat PT!



Idag var jag nere på gymmet och hade ett samtal med min kommande PT, Mia. Vi pratade om vad jag har för mål, vad jag behöver hjälp med och allmänt kring träning och mat. Då mitt stora mål är att springa Göteborgsvarvet i maj 2012 så kommer hon hjälpa mig med att komplettera löpningen med styrka. Mer än så vet jag inte just nu, men hon ska se över en plan tills vi ses nästa gång.

Nästa onsdag, 2 november, kör vi igång med att göra ett styrke- och konditionstest, mäta och väga kroppen samt köra det första träningspasset. Sedan är planen att ha 4 sessensioner. Om det blir mer senare återstår att se, måste ju börja någonstans. Men spännandes ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0