Vilket kap!



Igår innan jobbet passade jag på att besöka The Body Shop eftersom de had kundklubbsdagar nu 25-26 maj. Som medlem får man 20% på valfri vara samt handlar man för 400 kr får man en bodyscrub på köpet. Inte nog med detta så har de 20% på "sommarprodukterna", eller produkterna med sommarfeeling. Plus att jag hade en bonuscheck på 100 kr då jag är en sån trogen kund. Hur som, perfekt var det! Jag inhandlade ett nattserum till ansiktet, en duschtvål med citrondoft och en rund fönborste. Och på köpet fick jag citronpeelingen, prov på en inpackning samt ett nytt magasin som heter YourLife. Totala värdet på kassen blev 750 kr, men jag betalde bara 333 kr! Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0