Vart tog våren vägen?

Senaste veckan har vart riktigt grå och tråkig, vad gäller vädret. Vart tog den härliga våren vägen? Jag var så fylld med energi och motivation, men nu är allt bortblåst. Men jag ska hitta tillbaka till den härliga känslan, för den gillar jag.

Sen senast har jag hunnig med en del; invigt Bodegan med Ida, sålt prylar på Bakluckeloppis, Eurovison, hängt med vänner och familj, spelat innebandy och fördrivit kvällar i soffan. En lång, trevlig och ledig helt med andra ord.

Jag ska bli bättre på uppdateringar, ska bara hitta gnistan :)


Kommentarer
Postat av: ullrika

Den kommer nog, våren. Eller så blir det sommar direkt :)

2011-05-18 @ 12:14:33
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0