Två härliga dagar!

Att två lediga dagar kunde vara så uppbokade och trevliga, vem kunde tro det?

Igår började jag med städ och tvätt, sen kom Lollo och hjälpte mig rensa ur mina köksskåp som svämmar över av onödigt mycket prylar. Istället är det nu mitt köksbord som gör det, men det ska vi råda bot på på lördag då vi bestämt oss för att åka på bakluckeloppis. På eftermiddagen låg jag vid fästningen och solade med två andra härliga vänner, avnjöt en glass som sedan förbrändes på ett bodybalancepass.

Idag har jag druckit en massa kaffe, gått en låång promenad, ätit lunch och bakat LCHF-vänlig kladdkaka med Lollo. Sen kom mamma och hjälpte mig fixa till min balkong med växter och en lösning för katterna. Bilder kommer när det växt upp lite mer.

Nu tänker jag spendera kvällen framför tvn och sedan somna nöjd.
Imorgon är det jobb, och på fredag.
Sen är det långledig helg, gillas!

Kommentarer
Postat av: ullrika

Så roligt med fin balkong, det gör ju halva lägenheten! Ska bli kul att få se hur den blev :)



Fick ni sålt mycket på loppisen?

2011-05-17 @ 11:40:27
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0