Brist på disciplin?

Jag har tappat fokuset på träningen. Knappt tagit mig iväg på pass eller en löprunda de senaste veckorna. Tappat motivationen lite. Detta har fått konsekvenser, den onda spiralen. Dålig sömn, huvudvärk och allmän trötthet. Inte bra, så nu ska jag vända på det igen. För det är ju så härligt att vara igång och må bra!

Däremot har jag fått in snitsen på maten och kolhydratintaget. Igår när jag var på födelsedagsfirande så höll jag mig till proteinkällorna på tapasbuffen. Och jag tackade nej till den lockande vitchokladpannacottan som serverades till efterrätt. Och väl nere på Bodegan beställde jag drinkar passande för min diet. Och jag är så nöjd! Jag kan, bara jag vill.

Förresten, har fixat håret också. Bild kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0