En vecka har gått...

... och jag har helt tömt hjärnan på vad blogg heter. Inte ens tänkt tanken. Knappt läst andras heller för den delen. Men det vart nog en välförtjänt paus tror jag.

Under veckan som gått har jag hunnit med en himlans massa; sprungit min första morgonrunda. Gått en morgonpromenad i vårsolen med två vänner. Morgonyogat. Fått en allergisk reaktion som involverade besök på Vårdcentralen. Startat lördagsmorgonen med ett Bodybalancepass för att sedan hämta mamma och styra bilen mot Kungsmässan för en dags trevlig shopping. Planerat inför Paris. Lördagsmyst med minsta syster med kebab, film och en skål godis. Maratontränat med kombon zumba - promenad - innebandy (totalt 235 min!). Och säkert en massa mer...

Jag har som sagt haft en hel del saker för mig.
Är det inte mycket i kalendern så är det desto mer i huvudet.
Kluven i mina tankar, mål och drömmar för framtiden. Vad vill jag?


Kommentarer
Postat av: ullisar

Nä jisses. Vad vill vi. Vissa dar går det att grubbla ihäl sig... .s



Krams!

2011-03-22 @ 23:36:29
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0