Vill man, kan man

Nyss var två av mina vänner här. De ville dippa chips, grönsaker och bara prata. Så de var så välkomna. Det är alltid trevligt med sällskap och besök. Och jag var duktig! Åt inte ett chips, inte ett gram dip, bara 3 gurkstavar. Det ni! Jag kan hålla fingrarna i styr.

Har ont i magen. Kände mig smått värdelös. Känslor och förhållanden är inget jag kan prata om. Vet inte vad jag ska säga - eller hur jag ska bete mig. Att bara lyssna kanske räcker... men det känns så värdelöst att inte kunna vara till hjälp.


Kommentarer
Postat av: frida

allt är fint tack :) själv? nej jossan, du är inte värdelös - så får du inte tänka! Kram

2011-01-17 @ 08:27:04
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Julia

Duktiga du! Jag har slutat äta sötsaker (på vardagarna) och jag vet hur svårt det är att låta bli när det finns precis framför näsan...

Och du, att lyssna kan räcka längre än du tror så våga inte tänka att du är värdelös!



Kram=)

2011-01-17 @ 10:40:04
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0