Betydelsen av det sociala nätverket

För var dag som går så inser jag hur viktigt det är med personer i ens närhet. Att veta att det finns någon där och framförallt - att det är rätt personer. Jag har många fina vänner kring mig, vissa närmare och viktigare än andra. Men vart i min närhet de än finns så betyder det mycket för mig att jag har dem. Bästa vän eller flyktig kontakt.

De senaste dagarna, eller kanske månaderna, har jag hittat en person som får mig att stärkas i mig själv som person. Som hjälper mig att utveckla mig själv och inte minst tro på mig själv och min potential. Vi utbyter tankar och åsikter. Och det bästa var när jag fick ett tack. Ett tack för att få prata av sig med någon, någon som lyssnar och som har en hyffsat neutral/objektiv syn. Det känns bra när man får höra sånt.

Mina sociala kontakter är väldigt viktiga för mig när det gäller att bibehålla motivationen till att kämpa framåt. Ni får mig att orka vidare. Det är många som hejjar på min kamp med träning etc och det är jag väldigt tacksam för. Men det som värmer extra mycket och som pushar mig lite till är när jag hör komplimanger från de man inte tror skulle uttrycka sig.

Ni är alla viktiga för mig!

Kommentarer
Postat av: ullisar

Kanske är det här ett väntat hejja! då, men jag skickar det iaf :)



Krams!

2011-03-01 @ 00:13:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: Jossan

Ullisar: Tihi.. vet att du hejjar :) Stor kram!

2011-03-01 @ 10:16:15
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0