Bänkad framför tvn

Det är lördag igen. Och idag får jag äntligen kolla på Melodifestivalen ordentigt. Har bakat mig en hawaiipizza och avnjuter nu lite Marabou. För att sammanfatta kvällens bidrag säger jag som så:

En 29-åring med räls i kläder från 80-talet. En ny "Peter Jöback" där låten var ok, men hade ju behövt en artist som Sanna Nielsen eller Sonja Aldén. En "före detta" med tuff låt som samtidigt känns lite platt. En svängig 50-tals låt som ändå är lite trist. Den typiska Shirley låten – en tippad vinnare enligt mig. Idol-Sebastian med en radiodänga. En Winnerbäck-kopia. Samt en riktig Saade-avslutning med glas som flyger överallt.

 

Det hela avslutas med en show där Lena Ph kör en duett med Dead By April.

Intressant!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, vi sa samma här om första och om jöback! Hehe! Men Saade var hemsk... precis som förra året, fast värre!

2011-02-20 @ 00:22:56
Postat av: ullisar

Jag gillade Playtones för låten och Erik Saade för showen!

2011-02-21 @ 22:12:31
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0