Tre veckors semester och jag har tappat fattningen...

Jag har nu haft tre veckors semester, en ännu länge semester härifrån. Tankarna har snurrat kring att faktiskt lägga ner helt, för min motivation att skriva var borta. Vad är det jag vill med bloggen och vad får mig att vilja fortsätta?

Så jag har bestämt mig! Jag tänker fortsätta, men det kommer bli nischat in på det som jag betraktar som min hobby; träning och hälsa. Jakten på det bättre jag:et och en mer hälsosam livsstil. Bort med personliga djupa inlägg, in med motion, mat och personlig utveckling!

Det är väl för femhudrade gången som jag skriver ett sånt här inlägg.
Men nu ska jag allt försöka!


Dags att hitta tillbaka till disciplinen och ta upp jakten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0