SpinRock

Nja, ett spinningpass med rocktema om inte annat är i vart fall avklarat idag. Och välbehövligt var det också! Har ju vart träningsfri i fem dagar nu när jag var iväg, så lite spring i benen hade det börjat bli. Har även fått in en promenad med en vän på förmiddagen, så en bra dag! Mindre bra kanske det där glaset rödvin jag drack på Popquizen direkt efter spinningen, men äsch! Måste ju skåla för det trevliga semester som vart och den stundande hösten som är på ingång.

Har tyvärr inte kommit någonstans i mitt planerade som jag tänkt, utan det får bli att ordna det under dagarna som återstår av denna veckan. För just nu har jag en klump i magen och mycket i huvudet. Trodde först att det hade med att gå tillbaka till jobbet i morgon, men nej det tror jag inte för dit har jag ju längtat. Nej, det är nog något annat. Jag får helt enkelt sova på saken och se om jag blir nåt klokare... och ladda upp för ett löppass i morgon förmiddag!

Sov så gott kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0