Nöjd!

Nu känner jag mig allt duktig. Igår var jag på bodybalance och sen blev det vardagsmotion då jag cyklade ut till mamma på Södra Näs för lite avskedsmiddag för systeryster som flyttar till huvudstaden snart och börjar gymnasiet. Avslutade dock kvällen med några öl, men äsch!

Idag väcktes jag av ett sms vid 09:30 som sa att det var sol ute. Så snabbt som sjutton åkte jag ner till Damernas och spenderade några timmar där. För att väga upp min lata dag så blev det en tur i Påskbergsskogen. Hihi. Idag gick det faktiskt lite bättre, 5 km på 30:22 min. Jag är nöjd! Dessutom tvingade jag mig själv att springa ett av varven åt, enligt mig, fel håll. Det var en upplevelse det, får nog göra det oftare.

Kommer förstöra dagens träning med en massa öl ikväll, men jag är värd det!
Snart är mina öl slut här hemma, så sen blir det inga mer högkolhydrathaltiga drycker...
Men har man semester så har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0