I ett sommarregn...



Igår var jag ute på min första löprunda på ett bra tag, ligger lite efter i träningen då det är Midnattsloppet om bara tre veckor. Och då ska jag klara springa en mil! Jag som hade målet att göra det under timmen får nog tänka om och vara nöjd om jag bara tar mig runt. Men jag ger inte upp än, det är ju som sagt tre veckor kvar.

Som sagt var ute och sprang igår. Och självklart på Påskbergsslingan, det bästa rundan i stan om jag får välja. Regnet hängde i luften redan innan jag tog mig ut och när jag sprungit halvvägs började ösregnet. Så istället för de planerade 7,5 kilometrarna blev det bara 5. Sen cyklade jag hem i det härliga sommarregnet!

5 km på 32:26 min

Det vart väl ingen höjdar tid, men med tanke på omstädigheterna och att jag inte sprungit på ett tag så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0