Beroendeframkallande...

När jag väl kommit igång med träningen blir jag beroende. Får jag inte röra på mig varje dag så blir jag stirrig. Igår var det först vardagsmotion genom att cykla ut till Södra Näs och tillbaka för att hälsa på pappa mfl. Sen när jag kom hem så bytte jag direkt om till löpkläder och cyklade till Påskbergsskogen. Blev en runda på 3.5 km på 21:22 min. Träningen var mest för att skaka ur det sega ur benen efter två dagar med dubbelpass, men också för att få fart på förbränningen.

För jag vill komma i en snygg klänning till min 25-års dag.
Och till dopet en vecka därefter, jag ska bli gudmor!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul att bli gudmor :) måste erkänna att jag känner mig som världens onyttigaste människa när jag läser din blogg! Haha. Jag jobbar så jag känner ingen ork till att springa så jag har inte tränat på snart två månader... Din blogg inspirerar till att börja igen kan jag lova hehe

2011-08-11 @ 14:12:45
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0