Påsk'11

Vilken helg det har vart! Efter jobbet i fredags inledde jag mina lediga dagar med att grilla och dricka rose hos mamma. Gjorde sedan Ida sällskap en stund på Cheers. På påskafton blev den en lång vända på stan, shoppade massa fint – en del riktiga fynd! När jag väl kom hem så var det bara att äta lunch, byta om och bege sig igen. Först hem till Ida, sen mellanlandning hos Louise för lite födelsedagsfirande, och sedan vidare till Apelviken. Lite grill, vin och trevligt sällskap. Sedan bar det av till Ida igen, vart kallt fort när solen gick ner. Kvällen avslutades på Sociten.

På påskdagen vaknade jag pigg och förvånandsvärt fräsch, så jag tog cykeln till mamma och spenderade tiden på altanen resten av dagen. Framåt eftermiddagen hämtade jag Ida och lite mat på Campino för kvällsmat vid havet. Riktigt mysigt att sitta på en filt vid Fästningshörnan och kolla på alla människor. Sedan styrde vi nosen tillbaka till Idas krypin för lite förfest med en del av gänget från gårdagen. Jag höll mig dock till mina Redbulls då jag var kvällens chaufför – en lösning för kvällen som jag är nöjd med. När klockan närmade sig 22 så satte vi oss i bilen och for mot kvällens underhållning – Falkenberg, Grand och Hoffmaestro! Vilken kväll! Grymt skoj, och då var jag nykter. Tänker sammanfatta den som så; Helt klart den bästa kvällen på länge och troligen en tid framöver!

Annandagpåsk spenderade jag även den på mammas altan i solen, underbart! Avslutade hela påskhelgen med att möta upp mina kära kollegor för grillning vid Ankaret. Även det vart mycket lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0