Nya sätt att se på livet

Dagarna passerar, och jag glömmer skriva. Förlåt. Känner att det mesta flyter på bra, rent av obemärkt. Träningen går av sig självt, lika så maten. Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen imorse - men då det inte är måndag så räknas det inte, så ni får vänta tills dess på rapport.

Jag har de senaste dagarna...

... hunnit med ett besök hos frisören. Bort med lite slitet och i med lite nya slingor. Nu är det förberett för vår och sommarsol!

... börjat lyssna mer på musik. Plöjer Kent-album på väg till jobbet, tragiskt kanske? Nej, lyssnar på ett helt nytt sätt än jag gjorde när jag var i tonåren. Känner inte ångesten komma krypades eller tårarna falla. Utan istället kan jag komma på mig själv att sitta och le.

... blivit måttlig irriterad, men insett att det inte har någon mening med att bli det. Utan istället gå vidare och prestera bättre och visa den potential jag sitter.

... (det bästa av allt) fått en hel del komplimanger på min kroppsliga förvandling. Det är nog mer förändring än vad jag själv ser och inbillar mig. Och beviset fick jag när jag provade ALLA mina byxor hemma, och de passade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0