Soffmys

Ikväll har jag och katterna verkligen haft, som rubriken antyder, det i soffan. Ett tag hade jag datorn i knät, Ester sovandes på magen samtidigt som jag försökte dricka mitt te. Gick sådär. Nu ligger båda kissarna här brevid, innan sovandes nu tvättandes. Klockan tickar på så vi bär väl snart av mot sängen, behöver ju komma upp i tid imorn så jag kommer i säng i tid för att gå upp i tid på lördag. Oj, vad rörigt det blev! Men ja, ni fattar nog.

I morgon bitti blir det städa toaletten, resten fick jag gjort idag. Eventuellt blir det ett besökt till affären också, min brieost tog slut vid frukosten. Och det är ju min frukost, så jag måste ju ha det hemma inför jobbhelgen. Vilket problem jag har. Ska även hinna med en kaffe med Lollo innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

aww..låter mysigt :)

2010-10-01 @ 15:43:26
URL: http://manda.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0