Perfekt och oförstörbart...

Det är så det ska vara, så du vill ha ditt liv... Fuck it! Har provar mängder av kläder idag som borde passa mig, men icke. Sitter lite konstigt där, lite tight där. Varför kan det inte vara lätt att hitta kläder? Och vad är det för konstigt med alla storlekar i butikerna? Lite missnöjd med Zara, de hade det bästa utbudet av kläder idag, men jag vågar inte ens prova.

En hand om min hals klämmer allt för hårt... Blir så besviken. Jag kämpar på med träning och mat. Ja visst, jag faller dit emellanåt och misslyckas totalt vissa dagar. Men jag tar mig upp och fortsätter. Men vart har det lett mig? Ingenstans. Börjar bli trött på att inte få betalt för min möda. På nåt plan. Och det värsta av allt; jag tar ut min ilska på andra än mig själv.

Ja, jag citerar Kent.
Det är höst.
Skivorna spelas för fulla muggar här hemma från och med nu.
Som det gör när jag är inne i en sån period.

Kommentarer
Postat av: angi

De kändes väldigt konstigt när ansikitsmasken bubblade & det sved ganska mkt.Men kan beo på för att jag har så sjukt känslig hy. Men de kändes bra efteråt.



Ska testa i slutet av veckan igen. Pröv du med :)

2010-10-12 @ 19:12:09
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0