Snö, galna tanter och tacopaj

Idag har jag vart ledig. Men trots det blev det en tur till Ullared och Gekås. Aldrig slipper man den hålan. Vi shoppade loss, ja Ida i vart fall. Jag köpte bara att par bra att ha saker. Efter halva turen tog vi en fika på det nya fiket. Lång kö, men gott till mycket bra priser. Summa summarum gick min shopping på 160 kr plus fikan. Billigt! När jag kom hem har jag kört ett race på Orbitreken och lagat min goda mumsiga tacopaj. Spicade till det hela med att slänga i en burk röda linser för att få den lite matigare.

Nu sitter jag framför Äntligen Hemma.
Behöver få lite inspiration.
Få igång mitt skapande.
Måste göra något!

I morgon bär det av på jack-jakt.
Får se vad det resulterar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0