Söndag... igen.

Då vart det söndagskväll. Helgen gick på tok för fort. Men den har vart trevlig. Igår, lördag, var det först jobb som gällde. Lönehelg och Ullared betyder oftast en herrans massa folk, men blev inte alls så farligt som jag trodde. Kunde till och med smita lite tidigare. Vilket var bra då systern hade födelsedagskalas. Hela 16 år. Tiden går fort, minns ju som om det var igår när det var dags för henne att ploppa ut.
Efter att fått i mig lite tårta och kaffe och vart social så åkte vi, alla utom födelsedagsbarnet som skulle ha kompisar på besök, in till Big Boys för att äta kvällsmat. Mums! Ribbs med pommes och ett glas rött. När vi var klara vid halv nio tiden hade jag inte alls lust att gå hem så jag traskade hem till Lollo och Christoffer istället. Där dracks det champang och öl. Trevligt afton.
Idag vaknade jag si så där kvart över elva halv tolv, sommartid. Gjorde ett försök med att städa, men gick så där. Fick bara diskat. Efter mat och kaffe bar det av till gymmet med mamma för kondition och styrka. Det går framåt, yeah! Vårruset here I come!

I morgon är det Götet med Lollo, det ska bli mysigt.

Jag ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja visst är den. Dock inte lika fin på framhävde alla valkar man inte vill se haha

2010-03-29 @ 08:11:19
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0