Det tickar på...

Semestern närmar sig med stormsteg, bara 43 dagar kvar. Eller ja tills flyget går, bara 40 dagar kvar till ledighet. Gillar! Är ju bara lite mer än en månad. Underbart!
Men det är inte bara dagarna som tickar, även vågen börjar ticka nedåt. Äntligen! Har tränat hårt nu i 7-8 veckor och ja jag är fullt medveten om att jag bygger en massa muskler. Men behöver ju motivationen till att fortsätta genom att se vågen gå nedåt, vilket den nu börjar göra. Ska allt se till att jag är under 90-sträcket, och en bit till, innan det är dags för semestern.
I övrigt är allt ok. Helgen var trevlig. Började dagen med frukostdate med Ida på Mignon. Scones och te, mums! Sen en sväng, utan shopping, på stan. Dagen fortsatte med träning med syster. Och efter det var det bara att bege sig hem till Ida där det bjöds på mat och trevligt sällskap. Avslutade kvällen på Oscars. Igår, söndag, så sov jag länge. Tränade med mamma och syster samt var social hemma hos båda föräldrarna. Tur att jag var ledig idag med så jag fick en riktig slappardag.

Kommentarer
Postat av: jenny

skönt att det går bra=) kul att du uppdaterar gillar att läsa din blogg=)

2010-03-23 @ 09:26:49
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0