Utmaning: 5-veckor



Nu sitter det ett 5 veckors träningsschema på mitt kylskåp. Det innehåller ett besök på gymmet var tredje dag. Där mellan ett löppass av varierande längd (3, 5 eller 7.5 km) samt promenad eller vilodag. Eftersom det idag är 41 dagar kvar tills Tjejmilen så blir det att bita ihop och allt klara av det här. Och det tänker jag göra!

Utöver detta har jag bestämt mig för att:
- hålla nera mina kalorier, 1300 kcal/dag
- inga onödiga sötsaker, inte ens lightläsk!
- och absolut ingen alkohol!

Jag vet mina svagheter, så det är lika bra att hålla sig från dem!

Vikten står kvar på samma som i förra rapporteringen
94.1 kg
men följer jag min plan så lär jag tappa en del.
Vilket är mitt mål i det långa loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0