Mer mys

Igår var det som sagt julmys hos Lollo. Ida gjorde oss också sällskap. Glögg, pepparkakor och julgodis. Kan det bli bättre? Mjo, fick ju en finfin julklapp också. Visar en annan gång.

Idag var jag på jobbet fram till 16-tiden. Begav mig sedan hemåt, men direkt när jag kom åkte jag vidare till Södra Näs. Besökte pappa och sedan mamma där jag fick kvällsmat. Har även knåpat ihop näst intill resten av julklapparna. Bara en kvar. Plus en till mig själv, för det tycker jag att jag är värd. Men det får jag ta i morgon förmiddag.

Dagarna framöver innebär mycket jul. Hos mamma firar vi i morgon eftermiddag/kväll och sen hos pappa på julafton. Massa mat och trevligt sällskap. Kan det bli bättre? Och hos mamma ska vi spela julklappsspelet, ny tradition från och med i år - om jag får bestämma.

God jul allihop!

Kommentarer
Postat av: angi

Sorry. JAg är så förbaskat seg på att svara... :)



Ja det var förbaskat kul i sthlm.Vi bodde på comfort hotell stockholm vid kungsbron så det var nära och bra till allt. Perfekt. Vi åt på kungsgatan där de precis korsars av drottninggatan. Ett sjukt bra ställe jag ej minns namnet på desvärre. Sen käka vi på ett ställe som hette zansibar vid biblioteksgatan på torget där.

Jätte bar de med.



Vart har du bott när du vart där ? Nåt att rekomendera?



kram

2010-12-24 @ 23:55:02
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe ingen aning om vilken box de va. Jag hade tydligen gjort rätt.. va bara ngt som skulle ställas in på tvn med. De analoga funkar hos mej med men ska nog snart försvinna.

2010-12-28 @ 13:08:11
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: ullisar

om ditt julklappsspel är det vi kallar julklappslek är det en ruskigt bra tradition!



hoppas du fick en bra jul, och en bra inledning på nya året?



KRAMS!

2011-01-01 @ 17:00:11
URL: http://ullrika.se
Postat av: angi

De ska ske =) hihi !

2011-01-12 @ 21:52:35
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0