Åh det är fredags kväll!

Äntligen! Helg igen, så fort veckan gått. Härligt. Nu stundar snart sängen. Behöver en god natts sömn så här innan hela helgens planer börjar ta fart. I morgon är det först ett snabbt besökt på stan. Behöver nåt att ha på mig till kvällen, min garderob ser ut som jag-vet-inte-vad. Ett par cider och en present till farfar ska också införskaffas. Sen bär det av med bussen ut till Södra Näs för att snabbfira farfar som blev 70 år idag. Tillbaka hem, med ett besök på mataffären, för att städa och dona. För när kvällen nalkas, eller sena eftermiddag kanske är med korrekt, så kommer jobbarkompisarna hit på lite förmingel innan det blir julbord på Sociten. Det var min lördag. Min söndag består i att vara bakis samt fira syskonen som blir 15 år på måndag.

Mycket att göra med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0