Lediga måndag

Idag är min lediga dag. Har jobbat i 6 dagar, ska troligen jobba 9 dagar nu som kommer. Så idag är en välförtjänt dag av vila.

Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera, men sen förra inlägget har jag haft en rejäl svacka. Men jag kämpar mig uppåt, och mår bättre än på länge. Idag försöker jag få tag i lägenheten igen. Ligger saker överallt, en massa disk och tvätt på torkställningen. Behöver få ordning, hitta en balans.

Som en morot har jag bjudit hit några vänner på paj i eftermiddag.
Är ju så där molnigt och regnigt så det är perfekt.

Kommentarer
Postat av: jenny

det är kul när du skriver=)

2010-08-16 @ 14:01:11
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: angelica Fredricsson

sv: hahah Ja eller hur. Ja om jag ändå hade haft minnesförlust. Fast det har jag väl mellanåt :) hihi ! Hoppas allt är bra.. Jo vi kommer iväg på resan trots allt strul :)



kram

2010-08-16 @ 20:46:02
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0