Buzz: Berocca Boost



För ett par veckor sen fick jag möjligheten att testa på den nya Beroccan, Berocca Boost.

Berocca Boost är ett helt nytt mentalt uppiggande kosttillskott.

Berocca Boost innehåller B- och C-vitaminer samt guarana, en naturlig stimulant med snabb verkan. Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och guarana verkar uppiggande och minskar tröttheten vid psykisk ansträngning.

Jag har tidigare druckit mycket Berocca, med apelsinsmak, så denna föll mig tyvärr inte i smaken. Den är på tok för söt för mig. Dock ger den verkligen en kick som hjälper till när det behövs efter träning eller på jobbet.

Jag har lite prover kvar för den som prova.

Vill du också ha möjligheten att pröva nya produkter?
Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0