Vad önskar jag mig?

Nu är det en vecka till födelsedag, och lite fler dagar till födelsedagskalas och tjejfest. Julia frågade idag på jobbet vad jag önskade mig. Jag vet inte. Kan inte med att önska mig något. Samtidigt är det bättre att önska sig något konkret än få något onödigt. Så jag har suttit och klurat ihop lite saker som jag vill ha, som jag planerat att köpa själv om inte annat. Jag har inte mage att önska mig något egentligen, men ett litet bidrag tas välkommet emot.

Black Star, Avril Lavinges nya parfym.
Tre-våningsfat från Koziol.
Kokboken A Piece of Cake av Laila Lindholm.
Boken Fashionista av Martina Bonnier.
Brun salladsskål i Kosta Bodas Mine-serie.
Cacharells nya doft Scarlett.
Boken Vintage av Marie Birde.

Sammanfattat; presentkort på Kicks, bokhandeln och Duka?

En sak vet jag, och det är vad jag inte önskar mig!
Big No No:s i present:
Ljuslyktor och muggar.
Får bara inte plats mer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahha ljuslyktor kan jag förstå x) Kram

2009-09-29 @ 20:30:30
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/
Postat av: evelina

Lailas bakbok är underbar! Den ska du självklart önska dej:) Ha en bra dag!

/evelina

2009-09-30 @ 12:36:38
URL: http://evelina-asp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0