Härliga höstdag

Idag har jag fått en del gjort. Det började hos tandläkaren. Trodde det skulle bli dyrt, men inte! Betalade bara 240(!)kr. Wihooo säger jag! Sen hem för att städa. Efter städningen blev det en tur till Blomsterlandet. För jag räknade ju med att tandläkaren skulle gå på 500kr så jag hade lite över. Därför tyckte jag det skulle vara trevlig med lite höstväxter till balkongen. Så inhandlade prydnadskål och ljung. Tillbaka hemma för att plantera och äta lunch. Sen kom Farmor & Farfar förbi. Hade med sig äpplekaka, äpplemos och lingonsylt. Mums! Lite kaffe och pratstund på det. Trevligt! När de åkt var det hög tid till att gå ner på stan där jag skulle möta upp mamma. Kollade in ett par skitnsygga stövlar på Nilson, ska se till att få tag i dem tror jag. Sen åkte vi till Lampfabriken i Hunnestad. Men det gav inget. Så snabbt svischade vi till Mio. Hittade min dröm. Den hänger fint i köket nu. Behöver dock en ny krok så den hamnar rätt, men det löser vi i morgon. Vi gjorde även klart balkongen. Vias bilder i morgon!

En mysig dag i höstvädret helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: maddah

Låter som en supermyys dag.



Kram

2009-09-16 @ 21:45:21
Postat av: Jenny

bilder vill vi se:D

2009-09-17 @ 10:29:54
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0