Solsken

Ledig dag idag. Härligt. Lollo har vart förbi här på förmiddagsfika. Kaffe, cupcakes och tjöt. Mys. Hon hjälpte mig även att packa ihop min soffa som kommer att bytas ut idag mot en ny hel och felfri (hoppas jag). Vi var nyss en sväng på Mio för att inspireras lite. Väldans massa fint det finns. Jag vill ha pengar. Eller allra helst pengar, sambo och hus. Hade inte vart fel det. Men det är framtiden det. Nu är det jag och min lägenhet.

Dags att koka ihop lite lunch. Blir en Kelda-soppa med kyckling och vitlök i. Sen hoppas jag att soffan dyker upp så att jag sedan kan ta en promenad ner till stan och kolla ut lite saker för mitt presentkort på Cervera som jag fick i lördags.

Ut i solen med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0