Lång dag...

Så kan man enkelt sammanfatta min dag.

Vaknade av mig själv 07.48(!). Kunde inte somna om så jag bestämde mig för att dra på träningskläderna och gå till gymmet. Åt lite frukost bestående av yoghurt och nötter innan det bar av. Värmde upp på crosstrainern och körde lite maskiner. Kul att vara tillbaka!

Åkte hem duschade och fixade, sen dök Lollo upp. Vi drack kaffe och jag fick i mig en smörgås. Vid lunch gick vi ner till stan och mötte upp Ida. Satte oss Madali och njöt av en god lunch. Gick en sväng på stan och sedan hem. Tur det kanske, för det märktes nog att jag tappade humöret det sista. Visst jag var väldigt trött, men sen så känner jag mig så utanför när det är prat om relationer och hus och allt annat. Vad har jag att förtälla? This is me, jag och min lägenhet.

Väl hemma var jag dödstrött. Gjorde mig en kopp kaffe och satte mig framför ett avsnitt av CSI. Tog 20 min sen somnade jag med Julia på magen. Sov i 40 min. Skönt.

Nu har jag ätit kvällsmat och surfat runt lite. Börjar dock bli rastlös då jag vill få saker gjorda här hemma. Men det får jag börja kolla på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0