Lördagsunderhållning?

Nu har jag precis ätit kvällsmat och snart är det dags för en lite skål med lördagsgodis. Kände att jag behövde det idag. Vet att jag inte borde, men ibland måste jag för att orka fortsätta framåt.

Målet jag satta upp i oktober har väl gått så där. Tre ner ett upp. Dvs ner 2 kg. Har tre kvar tills mitt mål, som är 5 kg till jul. Och det ska jag väl klara? Är ju en månad kvar. Gäller bara att jag lägger manken till nu. Men för att göra det så behöver jag få tillbaka balansen i livet. De senaste veckorna har verkligen vart upp och ner. Svårt att sova om nätterna och huvudvärk på dagarna. Nej, rutiner är det som behövs nu! Dags att ta tag i det helt enkelt.

Peppning, peppning! Snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: angi

Hur lyckas du gå ner 3 kg fram till jul? Min kropp är skulle typ gå ner 3 kg på ett halvår? Spelar ingen roll om jag äter nyttigt och rör på mig känns det som... Kram

2009-11-22 @ 13:27:26
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0