En ledig dag...

... gör mig tokslut!

Igår jobbade jag ju till 20.15. Tog bussen till stan efter jobbet och mötte upp Emma med pojkvännen Linus. Begav oss till Cheers & Beers och drack några öl. Ses tog vi följe hem, ja en bit fick gå halva ensam. Trevlig kväll!

Idag har jag mest vart hemma. Utomhus i solen. Gott. På eftermiddagen gick jag med pappa och Katrin till Tre Toppar och åt glass. Slut i fötterna efter det.

Nu på kvällen har jag slingat håret och klippt luggen något. Vet inte om det blev bättre, menmen.

I morgon är sista arbetsdagen för denna vecka, men det är mycket annat som också ska få gjorts. Handla mat, fixa Linneas hår till fotografering, köpa strumpebyxor och jobba självklart. Suck!

 

Kommentarer
Postat av: ullisar

tänk jag tyckte faktiskt att du såg luggklippt ut men glömde säga. därserman, jag hade rätt iaf!

2009-05-23 @ 23:06:36
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0