Wonderful!

Vilken dag! Trevligt så in i norden! Började dagen med att fixa här hemma och laga lunch. Chatta med Frida och få söta kommentarer och fina ord. Tack! Sen tog jag bussen till stationen för att ta tåget till storstan. Väl där spenderade jag ca 2,5 timme i affärer för mig själv. Provade massa fina saker och gick runt som en tok efter ett speciellt underklädesset, som var slut överallt, i min storlek i allafall. Jaja, en del saker fick följa med mig hem. Visar i morgon. Sen vid 15.30 fick jag ett samtal. Trevligt. Mötte upp J vid Järnvägstorget, heter det så? Hur som helst. Vi möttes där i allafall. Tog hans bil ut till Slottskogen där vi tog en lång och frisk promenad. Mysigt att bara gå och prata. Sen frös vi så vi åkte till Linné och gick in på ett fik. Efter det körde han mig till stationen. Fick en mysig hejdåkram och ett hörs-snart. När jag väl satt mig på tåget skickade jag ett tack-för-idag-sms. Och fick ett fint tillbaka. "Tack själv för den trevliga eftermiddagen och det trevliga sällskapet. Som jag gärna ser snart igen."

Så nu längtar jag tills dess!

Pirr i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0