Solig start!

När jag gick och la mig igår trodde jag att jag aldrig skulle somna. Men vad jag sov. Som en stock rent ut sagt. Vaknade pigg, någorlunda i allafall, klockan halv sju. Solen sken och jag blev på fint humör. Hoppade in i duschen, slängde på mig något enkelt men snyggt samt fixade håret. Åt en snabb frukost. Sen var det bara att bege sig hemifrån. Och idag blev det i barfota i ballerina och på med skinnkjacka. Det är vår!

Körde in till Vårdcentralen där jag hade en bokad tid hos läkaren. Han gjorde en undersökning av funktionen av mina tår efter skadan för 1,5 år sedan. Ställde en massa konstiga frågor, får se om det  ger något.

Sen när jag var klar körde jag vidare till jobbet, där jag nu står. Inte mnga timmar tills jag får gå hem. Eller hem ska jag ju inte. Men härifrån!


Mitt ögonlock har ryckt i en halvtimme snart, någon som tänker på mig kanske?



Dagens positiva så här långt: Uppskattning för mitt hår! Ni är för söta kollegor. Speciellt när killer påpekar sådant.


Kommentarer
Postat av: frida

:D åååh gottigt! vad är det som händer idag? :D:D

2009-03-18 @ 14:22:45
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0