Schlagerkväll hos mig



Oj vilken kväll! Började väldigt bra, och ja första glaset vin tog där det skulle. Drack definivt för mycket igår med tanke på vad jag fått vara med om. Först var det en hejdundrans förfest med mat hemma hos mig med gästerna Ida, Emma, Martina, Mattias, Linda och Björn. Jag bjöd på fördrink, mat och snacks. Sen åkte vi in till stan, Cheers & Beers för att vara exakt. Ja vad som hände där är lite luddigt. Men i allafall, gick därifrån strax innan 2. Dock utan jackan. Knasig historia, men får hämta den en annan dag när de har öppet. Idag har jag legat och myst fram till 16 tiden. Tog då en taxi hem eftersom jag inte hade min jacka. Såg nog väldigt tilltuffsad ut, men what the hell. Hur som haver, när jag skulle därifrån så var jag med om något obehagligt. Jag stod framför spegeln och fixade till håret kände jag att hjärtat började fara iväg. Nästa sak jag minns är att jag ligger på golvet med ansiktet ner i dörrmattan. Jag svimmade! Vet inte vad som hände, men det var nog lågt blodsocker. Ställde mig nog upp för hastigt med mina klackar. Skakade länge i benen innan kroppen lugnade ner sig. Kallsvettades och hade inte huvudet med. Efter det har jag mått sådär. Just nu gör det ont i huvudet, men det är nog vanlig bakfylla.

I det stora hela har det vart trevligt, dock för mycket dricka.

Kommentarer
Postat av: ullisar

men för böfvelen Jossan? svimmas? det går fetbort!!



gilla fotona, men vill se mer! å så fick ni dit Linda och Björnen också? hur gick det till :)



tjo!

2009-03-09 @ 23:22:25
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0