Planering



På lördag har jag bjudit in mina fina vänninor på en crazy-girls-night-out! Vi ska äta mumsig mat, dricka god dricka och ha allmänt trevlig och inte minst kul! Självklart står schlagern i strålkastareljuset också. Eftersom jag jobbar tisdag till lördag krävs noga planering för att allt ska bli perfekt.

( ) Kvällens outfit - vad ska jag ha för kläder och vilka shyssta klackar ska användas?
( ) Fördrink
( ) Middag - min berömda tacogratäng
(X) Dricka - vad är en crazy kväll utan alkohol?
( ) Snacks - något måste man ju tugga på!
( ) Musik - årets partyschaler blandat med annan go musik

Mycket som ska fixas! Och kul ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-02 @ 20:43:57
Postat av: Ida

Jag börjar ladda redan nu!

2009-03-02 @ 20:44:41
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0