En trevlig onsdag

Idag har vart en väldigt trevlig dag. Började med att cykla in i solskenet för att äta morgonfika med Linda på stan. Vi satt på EspressoHouse och mös med smörgåsar och varsin latte. Sen gick vi en snabb sväng på stan. När Linda var tungen att gå så tog jag en promenad till Biblioteket då jag hade lite tid över innan bussen till jobbet skulle gå. Lånade tre böcker; en om vägen till bättre hälsa, Yvonne Rydings bok om skönhet samt en bok om hur man tar kontroll och förbättrar sin ekonomi och inte minst tid. Så nu ska jag bli en liten bokmal framöver, så när jag läst en bok så tänkte jag resensera den här. Sen bar det som sagt av till jobbet. Det har känts som en evighet där, men sista timmarna gick någorlunda fort.

Nu sitter jag här och har inget vettigt för mig. Kanske kan få något gjort, eller bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0