Tillbaka på jobbet

Då var man tillbaka efter två veckors semester. Men det är faktiskt skönt. Visst lite segt i kroppen, men det behövs lite vardag nu känner jag. Dags att ta tag i livet igen. Träna. Laga nyttig mat. Njuta av ledigheterna. Har dock åkt på halsont, så inget tränande just nu. Dumma hals! Men med lite tålamod så kan jag väl träna om ett par dar. För det är väl ingen bråska att komma tillbaka till "mitt jag" som jag var i mars? Tjejen med god kondition och ett stort självförtroende?



Jo det är det! Jag vill ha det tillbaka! Nu blir det till att jobba hårt... hihi.

Kommentarer
Postat av: J

det har du nog rätt i,desamma=)

2009-07-29 @ 11:01:35
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: ullisar

sån hääär frisyr är det jag vill ha.. men.. klippa så mycket? då kan jag ju lika gärna klippa lite till.. typ.. äh.. jag vet inte?!



tack för all hjälp igår och idag! du var grymmaste fisk!

2009-07-30 @ 22:48:00
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0