Nybäddat i sängen

Ska snart krypa ner i min säng. Är grymt trött efter gårdagens bravader och den dåliga sömnen. Igår var jag och Julia på Måndagsklubben på Oscars. Vilken kväll! Har inte dansat så mycket på evigheter. Härligt. En massa hiphop då Petter och DJ Mac var där. Snyggare DJ får man man leta efter, min åsikt. Det vart helt klart en helcrazy kväll. Men som sagt så kul har jag inte haft på länge. Tack Julia!


Idag har jag umgåtts med Linda i 12 h. Vi har ätit frukost, lunch, kvällsmat. Bakat. Handlat mat. Skvallrat. Och tittat på tv. Trevligt!

Nu är jag så trött så att jag snart stupar i sängen!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv Jossan! Jag hade som sagt skitkul, kommer inte ihåg sist jag dansade så galet mycket=) Och ja, Dj Mac = sjukt snygg! Sikket leende, mmm=)Nya tag på torsdag!



Kram

2009-07-22 @ 00:36:24
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja på torsdag gäller det igen ;) Då med systern din också! Ska bli kul!

2009-07-22 @ 10:08:30
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0